Cílem bylo zorganizovat online předprodej lístků na kulturní akci. Vyhlédnul jsem si plugin Tickera, který spolupracupracuje s Wordpressem (na něm běží stránky akce). I kdybych však koupil placenou verzi Tickery, nemohl bych implementovat např. platební bránu pays.cz, kterou jsem z určitých důvodů potřeboval. A tak jsem se přes lidi z brány pays.cz dostal k ticketingovému systému smsticket.cz. Vše nastavíte v online rozhraní a na svůj web umístíte pouze iframe. Provize je 5 % z prodaného lístku, což by měla být na stávajícím trhu jedna z nejlepších nabídek. Výplata prostředků probíhá po akci na účet. Koupit celou dražší vstupenku přes SMS nejde, protože max. hodnota SMS je nižší. (Zakoupená SMS pak může sloužit jako rezervace s doplatkem na místě.) Pro fyzickou osobu je potřeba zaslat smlouvu s ověřeným podpisem. Princip je ten, že ticketingová společnost jen pomůže s prodejem, ale obvykle se samozřejmě vzdává jakékoli daňové povinnosti, to si již řeší organizátor sám.