Na jednu stranu slýchám, že s reklamacemi v Lidlu nejsou žádné problémy. Nerozbalené zboží vezmou zpět a vrátí peníze. Porouchané zboží často vymění rovnou za nový kus. To je logické, když třeba jejich nářadí neoplývá servisní podporou. Ale jak je s lhůtou pro vyřízení reklamace?Já jsem si koupil bourací kladivo 15 J na cca 2800 Kč. Vypadalo fajn, ale problém byl ten, že kladivo jaksi nesbíjelo – nedávalo žádné příklepy. To je u bourací kladiva celkem zásadní problém. :-) Takže reklamace. Byl jsem informován, že dostanu SMS, až bude reklamace vyřízena. Měl jsem cestu kolem, tak jsem se již 4 dny před koncem lhůty v Lidlu zastavil. Nikdo neví, jak dlouho tam již pro mě nové kladivo bylo připravené, ale dostal jsem ho. Prodavačka však poznamenala, že mám přeci na vyzvednutí ještě 4 dny čas. To mě zarazilo. Znovu mě pak zarazilo, když mi přesně po 30 dnech od reklamace přišla SMS, že si mám dojít na prodejnu. Proč neoznámí zákazníkovi rovnou, že je vše připraveno. Záměrně to natahují na 30 dní, aby běžela záruční lhůta? Podle nového Občanského zákoníku totiž běží původní záruční doba i v případě, kdy dojde k výměně zboží za nové!
Update: Při druhé reklamaci se moje domněnka potvrdila. Prodavačka se za tyto praktiky Lidlu ani moc nestyděla a přiznala je. Nicméně zřejmě proto, že sama ještě stále žije v představě, že při výměně zboží běží znovu celá dvouletá záruka. Že to tak podle nového občanského zákoníku není, se mi jí nepodařilo přesvědčit.
Dobrý den.
Také nemám dobrou zkušenost s Lidlem,koupil jsem rzchlovarnou konvici začla protékat po 3 měs.vrátil jsem ji po mněsíci jsem dostal sms. abych si jí vyzvedl-výmněna po3dnech začla konev znovu téct
šeljsem jí vrátit stim že ji nechci a chci spět peníze,bylo mi řečeno že to nejde a že budu čekat zase měsíc na sms.naposouzení .Dostanu asi zase výmněnou novou a budu se modlit aby zase netekla. Lídl je koumák. Záruka platí od koupi prvního nákupu.
DD, obecně asi není zásadní problém, když odmítnou v této fázi vrátit peníze. To asi nemusejí. Ale jak jsem psal, pokud záměrně protahují reklamace na 30 dnů, je to ostuda.
Rychlovarne konvice se dost castou porouchavaji. Ze sve vlastni zkusenosti, doporucuji kupovat jinde nez v Lidlu. A to tam, kde si muzete prikoupit rychlou reklamaci. My jsme to takhle koupili v Datartu lehce pres 1000kc a 100 za rychlou reklamaci. Konev se rozbila za par mesicu. Prisel jsem do obchodu, tam jsem okamzite dostal sve penize za vyrobek a koupil novou konvici. Samozrejme nova zaruka. Stalo nas to 100kc, ale za mne super.