Moje nová přezdívka „typický stěžovatel“ si opět přijde na své! Stěžuji si, protože pokud nejsem s něčím spokojen a není v mých silách to změnit, nevidím jinou možnost. Tentokrát jsem si vzal na hledáček šunky v jedné provozovně supermarketu Albert. Mnohokrát jsem obsluhu pultu upozorňoval na nesouhlasící popisky šunek v akci (standardní vs. výběrová jakost) a jednou dokonce zástupkyni manažera prodejny, bohužel však bez úspěchu. Proto jsem podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci. Ušetřím si práci a místo přepisování výsledku šetření sem vkládám rovnou celou „Zpravu“ od SZPI. Abych nebyl pouze kritický, nedávno jsem nakupoval v Tescu a tam jsem u šunek viděl popisky, které uváděly, kolik procent masa dané šunky obsahují. To mi přišlo velice šikovné a dokud se v ČR budou prodávat šunky neuspokojivých kvalit, tak je to krok správným směrem.